ការស្វែងរកទីផ្សារតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមសម្រាប់សហគ្រាសកម្ពុជា គឺជាកម្មវិធីមួយបង្កើតឡើងក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់ការយល់ដឹង និងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល ជាពិសេសការធ្វើទីផ្សារតាមប្រព័ន្ធឌីជីថល ក្នុងចំណោមសហគ្រាស និងអាជីវកម្មនានានៅកម្ពុជា។
កម្មវិធីនេះមានរយៈពេល ៨ សប្ដាហ៍ ដែលនឹងប្រព្រឹត្តទៅក្នុងទម្រង់ជាការសិក្សាតាមអនឡាញ និងការជួបដោយផ្ទាល់នៅក្នុងថ្នាក់រៀន។ វគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលនេះ នឹងអនុវត្តចំនួន ២លើក ដែលមួយលើកៗ ត្រូវការជ្រើសរើសសិក្ខាកាមចំនួន ៥០រូប ចូលរួមដោយឥតគិតថ្លៃ។
សហការរៀបចំដោយ
គាំទ្រដោយ
សិក្ខាកាមដែលជាម្ចាស់សហគ្រាស-អាជីវកម្ម ឬសហគ្រិនដែលមានបំណងចង់ចូលរួមក្នុងវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលនេះ សូមតាមដានការផ្សាយផ្ទាល់នៃពីធិដាក់ដំណើរការជាផ្លូវការនៃកម្មវិធីបណ្ដុះបណ្ដាល «ទីផ្សារឌីជីថលតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមសម្រាប់សហគ្រាសកម្ពុជា» ដែលគ្រោងនឹងប្រព្រឹត្តិទៅនៅថ្ងៃទី២៩ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣ វេលាម៉ោង ២រសៀល តាមរយៈទំព័រហ្វេសប៊ុក គណៈកម្មាធិការសេដ្ឋកិច្ច និងធុរកិច្ចឌីជីថល។