ប្រជាសាស្រ្ត
16.83លាន (2021)
16.83លាន (2021)
ប្រភព ៖ ធនាគារពិភពលោក
19.5លាន (2022)
ប្រភព ៖ និយតករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា
18លាននាក់ (2022)
ប្រភព ៖ និយតករទូរគមនាគមន៍កម្ពុជា
ចំនួនប្រជាជនដែលអាចតភ្ជាប់អុីនធឺណិតបាន
ចំនួនទូរស័ព្ទចល័តដែលបានប្រើប្រាស់នៅកម្ពុជា
ចំនួនប្រជាជនដែលប្រើប្រាស់បណ្តាញសង្គម
ប្រភព ៖ World Development Indicator និង Data Reportal
18%
NBC's FDR, 2021
49%
* តួលេខនេះមិនបញ្ជាក់ពីអក្ខរកម្មឌីជីថលសម្រាប់ប្រជាជនអាយុលើស ១៨ឆ្នាំទេ
UNDP, 2020
ប្រភព៖ អក្ខរកម្មឌីជីថលសម្រាប់សមត្ថភាពធ្វើការ និងសហគ្រិនភាពក្នុងចំណោមយុវជនកម្ពុជា ឆ្នាំ២០២០
៣៦ ភាគរយ នៃសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមបានប្រើឧបករណ៍ឌីជីថលមុនការរាតត្បាតជំងឺកូវីត ១៩
៤៥ ភាគរយ នៃសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមបានប្រើឧបករណ៍ឌីជីថលឆ្នាំមុន
៦៧ ភាគរយ នៃសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមបានប្រើកម្មវិធីហ្វេសប៊ុក
៦៦ ភាគរយ នៃសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមបានប្រើកម្មវិធីហ្វេសប៊ុកដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងស្ថានភាពកូវីដ១៩
៧៣ ភាគរយ នៃសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមបានរាយការណ៍ថា កម្មវិធីឌីជីថលដើរតួនាទីដ៏សំខាន់ក្នុងការរក្សាអាជីវកម្មរបស់ពួកគេឱ្យបន្តដំណើរការអំឡុងពេលជំងឺរាតត្បាតកូវីដ១៩
៤៣ ភាគរយ នៃសហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យមអនឡាញបានរាយការណ៍ថាកម្មវិធីហ្វេសប៊ុកគឺ ឧបករណ៍ដ៏មានប្រសិទ្ធិភាពសម្រាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន
ប្រភព៖ សហគ្រាសធុនមីក្រូ តូច និងមធ្យម និងការប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថលអំឡុងពេលជំងឺរាតត្បាតកូវីដ១៩, សេចក្តីសង្ខេបប្រទេសកម្ពុជា, DAI and Meta, ឆ្នាំ២០២១
បើកឱកាស ២០០ ពាន់លានដុល្លារ នៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍
កំណើនសេដ្ឋកិច្ចអុីនធឺណិតអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ៥០ ពាន់លានដុល្លារ
សេដ្ឋកិច្ចអុីនធឺណិតអាស៊ីអាគ្នេយ៍ឈានដល់ចំណុចរបត់
សេដ្ឋកិច្ចអុីនធឺណិតអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ១០០ ពាន់លានដុល្លារ
នៅល្បឿនពេញ៖ ការងើបឡើងវិញ និងប្រកួតប្រជែងទៅមុខ
អភិវឌ្ឍកាន់តែខ្លាំងនៅទសវត្សរ៍២០៖ ទសវត្សរ៍ឌីជីថលអាស៊ីអាគ្នេយ៍
តាមរយៈដំណើរការនេះ ឆ្ពោះទៅរកឱកាសជាច្រើន
២០២១-២០៣០៖ ទសវត្សរ៍ឌីជីថលអាស៊ីអាគ្នេយ៍
ប្រភព៖ e-conomy SEA 2022
ប្រភព៖ Bain Analysis
ប្រភព៖ e-conomy ២០២១